we starting ...

• odchadzal som pred 09.02.2015 11:00 z BA taxikom na letisko Schwechat vo Wien
  • odlet mal byt 13:15
  • lietadlo malo meskanie z Wien, pretoze sa im nezdalo pocasie takze odlet bol az 15:00
  • v Frankfurte sme mali letiet 16:20 co bolo nerealne kedze sme 16:15 pristali z Wien
  • bezali sme cez cele letisko vo Frankfurte skoro som zomrel od telocviku no let nam ubzikol
  • takze nas prebookovali na 21:00, ziadne sorry, ziadna nahrada, nic, pojebana Lufthanza, este aj to obcerstvenie co podavaju chuti ako hovno
  • prileteli sme do Sola v Norway o 23:00
  • pockali sme na batozinu, prezila bez ujmy na zdravi, len bola dotlcena, no Becherovke sa nic nestalo :)))
  • chcel som si vymenit peniaze no zmenaren zavreta, tak som puzil bankomat na moju skvelu kartu (1000,- nok = 120,- euro)
  • potom sme si chceli vydvihnut auto, teda bol dohodnuty prenajom, no o 23:00 uz nikto v Norway nerobi iba cigani, a tych tu vela nie je, kedze je tu zima ako v rusku, tak sme si zobrali taxi
  • taxik nas viedol cez 2 ostrovy s tym ze sme prechadzali v tuneloch pod morskym dnom, skoro som sa posral, v tuneloch nie je ziadny unikovy vychod, ved kde by asi viedol :))
  • najprv sme cakali pred tunelom asi 15min ze nieco opravuju, uz som si fukal vestu :)
    • prvy tunel je dlhy 6km a 223m pod morom
    • druhy tunel je dlhy 4km a len 113m pod morom
  • je to pecka najblizsie to natocim
  • prisli sme na hotel o 00:25 a zaplatili 200,- euro za taxi => luxus ako na Vaclavaku (ta cena za taxi)
  • hotel zavrety, zase som sa skoro posral, ze kde v psej riti budem v takej zime spat
  • nakoniec po dobijani vysiel ospaly ujo a ubytoval nas v apartmane, fakt pecka, sme dvaja a mame 6x posteli, 2x spalne, obyvacku, kuchynu, 2x wc, pracovnu, ....
  • az nato ze jeden radiator a jeden krb, vonku bolo teplejsie ako v nutri, dal som radiator na plne gule aj s krbom no zohriala nas az Becherovka
  • byvam s kolegom Manym (Manfredom), ale povedal som mu ze ho budem volat Many, lebo ma dlhsie meno ako ja a nato sa mu seriem
    spravil som caj, aj pre neho, nalial som Bechera a zapalil cigaru, skoro sa posral od radosti, povedal ze som najlepsi paratak :)
  • no ja som ho upozornil ze toto sa bude opakovat len pri prichode a odochode, aby si nezvykal, Austrian zasraty
  • takze sme sa vybalili a isli spat o 02:00 a budicek rano o 07:00
  • na hotely sme ubytovany az traja :)
  • hotel je z dreva ...
  • a nevyzera ako hotel ...